Hei!
Har tenkt å dele av et rom som bare har et vindu. For å gjøre det lett for oss hadde vi tenkt å dele av rommet slik at rommene deler vinduet. Huset vårt er gammelt, og vinduet er ikke spesielt stort så jeg begynner å lure på om det i det hele tatt er gjennomførbart siden veggen kommer til å bygge en del.
Å sette inn to nye vinduer virker som mye arbeid, som dessuten krever byggetillatelse?
Noen som har noen råd?
Har tenkt å dele av et rom som bare har et vindu. For å gjøre det lett for oss hadde vi tenkt å dele av rommet slik at rommene deler vinduet. Huset vårt er gammelt, og vinduet er ikke spesielt stort så jeg begynner å lure på om det i det hele tatt er gjennomførbart siden veggen kommer til å bygge en del.
Å sette inn to nye vinduer virker som mye arbeid, som dessuten krever byggetillatelse?
Noen som har noen råd?
Så som dere tenkte først hadde man gjort her i huset før. De to rommene i respektive gavl på ovenpåen. Det hadde vært et stort rom på hver side med et vindu i midten, som de deretter delte av til to rom, to veldig smale vinduer med veggen i midten. Kjempe stygt og upraktisk. Nå er det to store rom igjen, de to veggene forsvant raskere enn raskt. Etter å ha sett hvordan det så ut på denne måten så fraråder jeg sterkt fra å velge denne "snarveivarianten".
Klikk her for å svare