Hei
Visste ikke hvordan jeg skulle formulere overskriften, men jeg har en terrasse som trenger å oppdateres med nytt rekkverk og stolper på annen cc, noe som gjør at tidligere utskjæringer i metallet blir helt blottlagt. Og må vel fikses på en smart måte?
Så har det vært en fotplate som de har klippet ut ved hver stolpe, er det så man gjør det? Eller finnes det bedre måter? Det skal opp 5 stolper på den langsiden.

-Hvordan skal jeg "reparere" hullene de har klippet opp i metallet som er limt med takpappen? For der kommer ingen stolpe til å sitte.
Er det så man gjør det? For jeg må jo eventuelt lage nye utskjæringer for de nye stolpene.
-Hvordan ville dere gjort med fotplaten når stolpene er skrudd opp
Takutspring med fjernet plåt, avdekket skruer og treverk, nærbilde. Plåten er fjernet for å vise underliggende konstruksjon. Byggkonstruksjon med flere hull i planke, skader på overflaten og et husvegg med rundt vindu i bakgrunnen. Skadet trekonstruksjon ved rekkverk på terrasse, med synlig plåtdetalj og spor etter tidligere installerte stolper. Klar blå himmel i bakgrunnen. Altan med rekkverk og stolper sett fra ovan. Trampoline og grønn hage i bakgrunnen, med hull i takbelegget langs kanten. Altan med svart takpapp og synlige hull, trestakitt i bakgrunnen, trampoline og hus med rødt tak i bakgrunnen. Overbygd balkong med hvitt rekkverk og utskjæringer. Det er en trekonstruksjon på ene siden, og en klar blå himmel i bakgrunnen.

Slik så det ut før jeg fjernet metallet.

Trebjelke montert i utskjæring i metallplaten på en terrasse, med takpapp rundt. Betong- og treoverflate vises i bakgrunnen.

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.