Hei,
Trenger å bytte litt vindskier. Har i dag 170x28, men det virker vanskelig å få tak i typen overalt så kanskje må kjøpe 170x22. Det sitter jo 2 stk så deltaet blir jo 12 mm, ville det gått an å sette 12 mm lekter på innsiden der som distanse for å få dem ut mot vindskiemetallplaten?