Setninger er vel ikke noe som du skal dekke kostnadene for?
Er det borettslag, så slutter ditt ansvar ved overflaten. Selvfølgelig kan det bli ulemper om det skal repareres, men etter to år er risikoen liten for at renoveringen i 1. etasje fortsatt forårsaker skader. Derimot kan andre ombygginger i fremtiden, i både denne eiendommen og omgivelsene, gjøre at huset setter seg igjen.