Jeg skal bygge meg et sengeskap. Men har litt funderinger rundt dette. Er det noen som har tips, tegning, lenke hvordan man går fram? Jeg er mest usikker på hvordan man løser det slik at det blir sammenleggbart, hengsler, rør gjennom sengen eller, hvor man fester det slik at sengen ikke kommer i kontakt med veggen når man feller den ned???

Det der må du forklare litt mer i detalj...
Sammenleggbar? Hva hadde du tenkt..

Ja ja mener helt enkelt at et sengeskap må være vippbart slik at man kan felle det opp mot veggen når man ikke bruker sengen. Hvordan løser man den biten? Hva bruker man? Hvor skal man plassere f.eks. hengselen? Finnes det linker om hvordan man bygger, tegninger, etc om emnet???

Takknemlig for svar..

Ja da er jeg med, men hadde det vært et nattbord hadde jeg hatt litt ideer, men når det gjelder et skap som skal felles opp / sammen / bort kommer jeg ikke på hvordan man skal kunne gjøre dette...

Ingen mer som kan gi tips, linker, svar om emnet????

Takk for svar
Mikael

Jeg har hengsler for dobbeltseng å selge. Jeg har ikke behov for dem lenger. Jeg bygget et eget sengeskap og eventuelt har jeg også tegningene igjen. Hvis noen er interessert, er dere velkomne til å ringe meg på 0733-999148. Thomas:)

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.