Fyret i kakkelovnen for første gang for sesongen her om dagen... Det skulle man jo ikke ha gjort.
Det ser ut som det er stopp i skorsteinen så all røyken presset inn gjennom en vedkomfyr som står i andre etasje. Kult, kult. Dessverre tok det et par timer før jeg oppdaget det så nå stinker det bare røyk i overetasjen.
Etter et par dagers lufting så er det så klart ikke bedre og jeg vurderer nå å leie en Biozone Powerzone og sanere hele overetasjen.
Noen som har noen erfaringer med den? Cramo leier ut den for noen hundre per dag.
...og så må jeg vel opp på taket og sjekke hva i all verden som har skjedd med skorsteinen...
