Hei!
Har funnet snitt i metallkomponentene på taket. Noen har gått rett igjennom mens andre er bare spor. Nå til mitt spørsmål, er det fugemasse eller en slags lim som er best å bruke i dette tilfellet? Det trenger jo å være noe som tåler vann og alle slags værforhold.
Siden metallet er hvitt kan det gjerne også være hvit farge.
Fant blant annet dette produktet. https://www.bauhaus.se/montagelim-pl400-perfekt-vit-300ml#go-to-description
Ps. Jeg hadde gjerne byttet metallet, men det sitter under panelet.
Har funnet snitt i metallkomponentene på taket. Noen har gått rett igjennom mens andre er bare spor. Nå til mitt spørsmål, er det fugemasse eller en slags lim som er best å bruke i dette tilfellet? Det trenger jo å være noe som tåler vann og alle slags værforhold.
Siden metallet er hvitt kan det gjerne også være hvit farge.
Fant blant annet dette produktet. https://www.bauhaus.se/montagelim-pl400-perfekt-vit-300ml#go-to-description
Ps. Jeg hadde gjerne byttet metallet, men det sitter under panelet.
VolvoS skanfals skrev:
og hva jeg og mine kompiser reparerte store flater med PP og glassfiberduk da vi var 18-20.
Men du har rett i at er man uerfaren så blir ikke alltid resultatet det man ønsker.
Haha! Nå ser det ut som jeg har tråkket noen på tærne. Det er en metallkomponent på garasjetaket som skal forhindre fukt fra å trenge inn. Jeg kaller det for tynnplate, men det er kanskje ikke den rette betegnelsen. Uansett, jeg mente ikke at platen er 2-4 mm dyp, men det jeg refererte til var sporets bredde.
Noen ideer om hva man kunne tette med? Er det best med en myk byggfuge eller noe som stivner?
Noen ideer om hva man kunne tette med? Er det best med en myk byggfuge eller noe som stivner?
Klikk her for å svare
