Hei,
Hvordan i helvete kan ikke en sag klare å gå gjennom en list helt?? Går det et sted an å utvide dybden på en kapp og gjærsag? Burde vel ha sjekket det FØR jeg kjøpte listene men tok for gitt at det ikke skulle være noen problemer.
har denne: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Hvordan i helvete kan ikke en sag klare å gå gjennom en list helt?? Går det et sted an å utvide dybden på en kapp og gjærsag? Burde vel ha sjekket det FØR jeg kjøpte listene men tok for gitt at det ikke skulle være noen problemer.
har denne: https://www.bauhaus.se/kap-gersag-m...Y566nkjk8NrokS3cOxAlsQQ6r9xvx1xxoC9H8QAvD_BwE
Trekonstruksjonsbygger
· Gävleborgs
· 2 434 innlegg
Det er vel ikke noe problem å gjerde den? Men du må selvfølgelig ha listen liggende og bladet vinklet
JohanEd skrev:
Siden du kapper i 45° gjetter jeg at motoren tar i det øvre anlegget på venstre side. Løsne på det så skal det gå bra.
Klikk her for å svare

