Går det ikke an å vinkle klinga sidelengs og legge listen flatt mot anlegget?
 
Det er vel ikke noe problem å gjerde den? Men du må selvfølgelig ha listen liggende og bladet vinklet
 
JohanEd JohanEd skrev:
Hei,

Hvordan faen kan ikke en sag klare å gå gjennom en list helt?? Går det noen steder an å utvide dybden på kapp og gjærsag? Burde vel ha sjekket det FØR jeg kjøpte listene men tok for gitt at det ikke skulle være noen problemer.

har denne: [lenke]

Siden du kapper i 45° gjetter jeg at motoren tar i det øvre anlegget på venstre side. Løsne på det så skal det gå bra.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.