Hei! Muligens et dumt spørsmål, men jeg stiller det likevel. Holder på å bytte fasade på mitt rekkehus. Akkurat nå står deler av huset uten fasade, kun vindsperre. Det er -10 ute og supert vær, så hadde gjerne satt opp noen fasadebord i dag. Hvordan er det å sage og spikre i frosset tre? Øker risikoen for sprekker, eller er det bare å kjøre på?
 
Rickard.
Kjør 👍
 
  • Liker
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Bygg stopper ikke om vinteren
 
  • Liker
Dowser4711 og 1 annen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.