Hei! Muligens et dumt spørsmål, men jeg stiller det likevel. Holder på å bytte fasade på mitt rekkehus. Akkurat nå står deler av huset uten fasade, kun vindsperre. Det er -10 ute og supert vær, så hadde gjerne satt opp noen fasadebord i dag. Hvordan er det å sage og spikre i frosset tre? Øker risikoen for sprekker, eller er det bare å kjøre på?