Jobber med å planlegge litt før badstubygging i kjelleren. Badstuen vil ha den ene veggen mot en bærende innervegg. Min bekymring er da om man tør å lage et 50 cm-diameter hull i veggen og sette inn et rundt vindu?... med tanke på bæreevnen...
takk på forhånd
/
M
takk på forhånd
/
M
skal man ta opp et rektangulært hull så man kan sette regler oppå/siden/under så man har noe å skru i? Noen som har montert en rund glaskassett? Skal man sette den midt i veggen eller tett mot en kant?
/
M
/
M
Klikk her for å svare