Hei,
Jeg holder på å bytte ut innertaket og fikser nye elkabler da jeg oppdaget et stort svart rør i støpejern? Røret går gjennom samtlige bjelker. Føles litt merkelig? Noen som vet hva det er?
Har sannsynligvis vært med siden huset ble bygget i 1976.