Hallo alle sammen!
Vi vil rive vår vegg i soverommet, stenderne skal stå igjen for på andre siden av veggen er vårt bad. Finnes det noen bedre måte å ta ned veggen i soverommet enn å gå løs med tigersag? Problemet er at i veggen går det en masse vannrør.
Jeg legger ved et bilde av hvordan det ser ut, tillegges skal det gjøre at vi renoverte for 3 år siden og vi hadde noen jævla klåpere til firma, Golv & Kakel Byggservice i Halmstad, dette bildet fikk jeg etter at renoveringen var ferdig, og som dere kan se ser det ikke så positivt ut.
Alle tips mottas
Vi vil rive vår vegg i soverommet, stenderne skal stå igjen for på andre siden av veggen er vårt bad. Finnes det noen bedre måte å ta ned veggen i soverommet enn å gå løs med tigersag? Problemet er at i veggen går det en masse vannrør.
Jeg legger ved et bilde av hvordan det ser ut, tillegges skal det gjøre at vi renoverte for 3 år siden og vi hadde noen jævla klåpere til firma, Golv & Kakel Byggservice i Halmstad, dette bildet fikk jeg etter at renoveringen var ferdig, og som dere kan se ser det ikke så positivt ut.
Alle tips mottas
JanneJanne123
Huseier
· Stockholm
· 2 911 innlegg
JanneJanne123
Huseier
- Stockholm
- 2.911 innlegg
Du vil rive veggen, men bjelkene skal være igjen og på den andre siden er badet? Er ikke sikker på at vi deler definisjon av hva rive vegg innebærer, men det høres upraktisk ut å ha en baderomsvegg som bare består av bjelker.
Jeg måtte gjøre det samme for noen år siden.
Kjøpte på Jula noe som hette precision sirkelsag.
Liten sirkelsag hvor man kunne stille sagdybden til maks 12mm. Da kan man sage enten akkurat gjennom eller noen mm hvis dere er redde for å treffe et rør og så banke bort biten.
Så kan man arbeide bort veggen bit for bit.
Kjøpte på Jula noe som hette precision sirkelsag.
Liten sirkelsag hvor man kunne stille sagdybden til maks 12mm. Da kan man sage enten akkurat gjennom eller noen mm hvis dere er redde for å treffe et rør og så banke bort biten.
Så kan man arbeide bort veggen bit for bit.
takk skal du ha, den hadde jeg helt oversett skal sjekke det utT TheGame skrev:Jeg måtte gjøre det samme for noen år siden.
Kjøpte på Jula noe som het presisjon sirkelsag.
Liten sirkelsag hvor man kunne stille skjæredybden maks 12mm. Da kan man sage enten akkurat gjennom eller noen mm hvis dere er redde for å treffe et rør og så banke bort biten.
Da kan man jobbe bort veggen bit for bit.
altså rive veggen kanskje var feil begrep men jeg vil fjerne vår side av veggen, for å gjøre om det på vår sideJanneJanne123 skrev:
Hvorfor vil dere fjerne platene?
Klikk her for å svare