Hei,

Jeg skal rive en veldig solid fastsydd teglfasade innendørs i en leilighet.

Er det noen som har erfaring med dette? Hvordan gikk dere frem? Kanskje spesielt for den øverste raden? Brekkjern? Eller trenger man mer robuste verktøy enn det?

Takk for hjelp på forhånd
 
Vold!
Slegge går fort og skitner til som bare det.
Går an å sage også, men støver voldsomt mye.
 
Ok, takk. Men er det ingen risiko for at jeg ødelegger selve veggen bak i så fall? Det er jo bare selve mursteinen jeg vil bli kvitt. Det var derfor jeg trodde at brekkjern og å bende løs var det beste? Støv og skitt er jeg uansett ikke redd for:)
 
S
aammeelliiee skrev:
Okei takk. Men finnes det ingen risiko for at jeg ødelegger selve veggen bak i så fall? Det er jo bare selve teglet jeg vil bli kvitt. Det var derfor jeg trodde at brekkjern og å bende løs var det beste? Støv og skitt er jeg i hvert fall ikke redd for:)
ja. først før du tenker på å rive er det bare er teglmuren og ikke bærende
 
nei det er en solid fasade som en tidligere eier har satt opp!
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.