Holder på å rive et bad og har noen spørsmål om hvordan det er lettest å gå fram.
Skal plukke opp sponplategulvet da jeg skal legge om litt vann i gulvet for å slippe utenpåliggende føringer som det var tidligere. Hvordan ville dere gjort det mest smidig? Platene slutter jo selvfølgelig ikke ved veggen, men fortsetter på andre siden av veggen. Sage med sirkelsag så nær veggen som mulig? Hvordan skal jeg gjøre det enklest for å ha noe å legge den nye sponplaten på?
I taket har jeg spontak (trodde at det var gipsplank, men det er det ikke). Har jo samme problemet der som i gulvet. Hvordan skal jeg rive det mest smidig?