Hei!

Holder på å rive et bad og har noen spørsmål om hvordan det er lettest å gå fram.

Skal plukke opp sponplategulvet da jeg skal legge om litt vann i gulvet for å slippe utenpåliggende føringer som det var tidligere. Hvordan ville dere gjort det mest smidig? Platene slutter jo selvfølgelig ikke ved veggen, men fortsetter på andre siden av veggen. Sage med sirkelsag så nær veggen som mulig? Hvordan skal jeg gjøre det enklest for å ha noe å legge den nye sponplaten på?

I taket har jeg spontak (trodde at det var gipsplank, men det er det ikke). Har jo samme problemet der som i gulvet. Hvordan skal jeg rive det mest smidig?

Legger ved to bilder av gulv og tak.

Kant av badrumsgulv med synlige trebjelker, gipsrester og rør i hjørnet, klar til riving og oppussing. Hvitt spåntak med synlige skruer og trestendere, sett fra undersiden, over en lys bakgrunn.
 
Jeg hadde kjørt med senkesag og saget ut store ruter som man deretter kan bryte løs.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.