Hei!
Jeg vil gjerne ha tips om den beste måten å rive ned glassmosaikk på.
Prøvde med brekkjern og hammer, ok det fungerer, men det er tungt arbeid.
Det verste var glassplintret som fløy rundt overalt
Har noen der ute et godt tips om hvordan dette kan unngås?
Vurderer å skjære/frese ut stykker av gipsveggen og montere ned veggen i biter for å unngå å hakke ned mosaikken, gipsen skal jo uansett byttes.
Noen som har bedre forslag?
Jeg vil gjerne ha tips om den beste måten å rive ned glassmosaikk på.
Prøvde med brekkjern og hammer, ok det fungerer, men det er tungt arbeid.
Det verste var glassplintret som fløy rundt overalt
Har noen der ute et godt tips om hvordan dette kan unngås?
Vurderer å skjære/frese ut stykker av gipsveggen og montere ned veggen i biter for å unngå å hakke ned mosaikken, gipsen skal jo uansett byttes.
Noen som har bedre forslag?
Skal platene likevel ned må det være enklest å bare knekke platene på midten og vri dem løs. Teip plast over så slipper du splinter.
Skal platen bak rives også? Begynn i så fall på den siden og slå ut platene. Du vil føle deg som noen i extreme home makeover.
Skal platen bak rives også? Begynn i så fall på den siden og slå ut platene. Du vil føle deg som noen i extreme home makeover.
Takk for tipset!AXS skrev:
-"Demo day"
Klikk her for å svare