Hei!
Jeg vil gjerne ha tips om den beste måten å rive ned glassmosaikk på.
Prøvde med brekkjern og hammer, ok det fungerer, men det er tungt arbeid.
Det verste var glassplintret som fløy rundt overalt :confused:
Har noen der ute et godt tips om hvordan dette kan unngås?
Vurderer å skjære/frese ut stykker av gipsveggen og montere ned veggen i biter for å unngå å hakke ned mosaikken, gipsen skal jo uansett byttes.

Noen som har bedre forslag?
 
AXS
Skal platene likevel ned må det være enklest å bare knekke platene på midten og vri dem løs. Teip plast over så slipper du splinter.

Skal platen bak rives også? Begynn i så fall på den siden og slå ut platene. Du vil føle deg som noen i extreme home makeover.
 
  • Liker
Broens
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Skal platene uansett ned må det være enklest å bare knekke platene på midten og bende løs. Teip plast over så slipper du splinter.

Skal platen bak rives også? Begynn i så fall på den siden og slå ut platene. Du kommer til å føle deg som noen i extreme home makeover.
Takk for tipset!
-"Demo day" :p
 
  • Haha
AXS
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.