Nei, det gjør det egentlig ikke.eestere skrev:
Har du bra avtaler eller er en god forhandler kan du dog handle f.eks. pexrør til samme priser som i nettbutikkene litt overalt. Jeg har f.eks. kjøpt min billigste Wirsbopexrull på Fredells av alle steder....
Enklest er vel å handle på noen av nettbutikkene for å få hjem sakene?
Baderomsinnredning baderomsinnredninger baderomsmøbler baderomsporselen Svedbergs
RINKABY RÖR AB : nettbutikk
VVS, VA, Bad, KJØKKEN, Toalett, avløp drenering pellets Velkommen til
Ok. Jeg er enig i at det er usannsynlig.eestere skrev:
Nå når vi og sannsynlighetslæren er enige om at det faktisk finnes en Rinka-lignende butikk i Stockholm, kanskje vi kan kaste terning eller spå i kaffesump for å finne ut hvor den ligger?
Vet ikke hvordan prisene ser ut hos rördoktorn (tror de heter så) nede ved Mio møbler i Haninge. Men det er i hvert fall et riktig firma som vet hva de selger og har det meste om jeg har forstått det riktig. Er det da mindre partier eller travelt kan det jo være et alternativ. Selv om jeg også gjerne skulle sett en rinkaby sør for Stockholm.
Kan bare tipse om Bynor.se
Ganske nye på nettet, men en utrolig servicefølelse - og som i motsetning til Rinkaby gjerne hjelper til med løsninger.
Har selv handlet der noen ganger og er kjempefornøyd.
At deres "policy" er å alltid være billigere enn Rinkaby gjør jo ingenting.....
Ganske nye på nettet, men en utrolig servicefølelse - og som i motsetning til Rinkaby gjerne hjelper til med løsninger.
Har selv handlet der noen ganger og er kjempefornøyd.
At deres "policy" er å alltid være billigere enn Rinkaby gjør jo ingenting.....
Klikk her for å svare