Tusen takk @nzsc ! For de som har videre spørsmål er det fritt fram å også sende meg spørsmål så deler jeg videre!

Hei, skulle gjerne vite hva alt kostet da vi muligens også skal gjøre det samme :) mvh Lotta

nzsc nzsc skrev:
Takket være at @Bernieberg tipset meg om konstruktør har jeg realisert mitt prosjekt, og jeg angrer ikke et sekund. Det ble kjempebra til slutt! I sin tur har jeg sikkert hjulpet et titalls andre mennesker som har vært i samme situasjon som meg, på jakt etter konstruktør.

Hadde vært hyggelig å høre i tråden om andres opplevelser, hvordan det har gått etter mitt tips, osv. Har dere realisert det planlagte prosjektet? Ble dere fornøyd? Hvilke priser ble det? Hvordan var opplevelsen, m.m.? :)

nzsc
Har ikke de eksakte tallene i hodet, men 40000-50000 kr er vel rimelig. Gå gjennom tråden og se hva jeg har skrevet tidligere.

• Liker
Lotta10591
  • Laddar…
Hei! Så bra tråd! Er det mulig å sende kontaktinformasjon på Konstruktör og ansvarlig for kontroll så hadde det vært topp! Takk!

Veldig bra lesning. Planlegger lignende prosjekt og tar takknemlig imot tips på hvilke firmaer dere har brukt.

T Tusenhörningen skrev:
Sendt PM til @Linnea1212 og @Gloriosus med kontaktopplysninger.
Send gjerne til meg også

• Liker
witten
  • Laddar…
Tydeligvis vanskelig for privatpersoner å finne konstruktører i Malmö! Jeg står overfor samme spørsmål som alle andre, dvs. tar gjerne kontaktopplysninger til konstruktør. Min gjelder også delvis riving av bærende vegg og flytting av dør i bærende vegg. Takk til den som vil dele med seg :)

B bossespecial skrev:
Send gjerne til meg også
henger på da også jeg skal gjøre om bærende vegg i Malmö

nzsc
Konstruktør, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Anbefales varmt!

Håltager, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Anbefales varmt!

Kontrollansvarlig, Sødra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Anbefales varmt!

• Liker
Sofie Holm og 5 andre
  • Laddar…
Hei!

Vi skal til å renovere kjøkken og må ha en konstruktør for tegning på beregning (og planskiss) til både PEAB og Malmø kommune. Tar gjerne imot kontaktopplysninger om mulig.

Har foreløpig fått en pris på 10.000 :- hvilket føles mye. Det er en "enkel" åpning mellom kjøkken og vrum. Ikke riving.

Takk på forhånd om noen kan tipse!

nzsc nzsc skrev:
Konstruktør, Malmö
Kjell Kristiansson
KK Construction AB
070-633 68 52
kkr@telia.com
Anbefales varmt!

Håltaker, Arlöv
Sandor Dancs
Diamantborrarna AB
070-853 81 06
info@diamantborrarna.se
Anbefales varmt!

Kontrollansvarlig, Södra Sandby
Hans Svensson
H S Bykonsult AB
070-950 50 20
hans.svensson@bykonsult.m.se
Anbefales varmt!
Så denne etter mitt innlegg..

Jeg tar også gjerne imot tips på konstruktører i Sthlm.

Fikk ikke napp med den anbefalte kontrollansvarlige i tråden. Noen andre som har tips om kontrollansvarlig i Malmö som tar på seg mindre prosjekter for privatpersoner?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.