I dag kommer en kjøletekniker og
skal flytte på en luftvarmepumpe.
Det blir altså et større hull
i veggen der den forrige pumpen
satt. Hvordan ville dere fikset hullet?
Hullet skal være rundt 7cm om det ikke er gjort med motorsag. Skjær ut en firkant ca 10cm og få inn en liten bit tre og fest i gipsen og så en gipsbit som passer hullet. Sparkle/strimle og male.
Hullet er rundt 7cm hvis det ikke er laget med motorsag. Skjær ut en firkant ca 10cm og få inn en liten bit tre og fest i gipsen og så en gipsbit som passer hullet. Sparkle/tape og male.
Litt vanskelig for oss å vite om det er gips utenpå trekonstruksjoner, betong, pusset plankestamme eller noe annet. Du må nok komme tilbake med bilder av hvordan hullene ser ut.