I min snekkerbod har jeg en støpt plate i det ene hjørnet, tror det har stått en ovn der før.
Nåvel, den har sprukket i det ene hjørnet, og jeg skulle gjerne fikse det. Hvordan gå frem for å få det til å holde? I den indre enden er det helt og fint. Tenkte å utnytte den til å sette tunge ting på.
Sprukket betongplate i snickarbodhjørne med murvegg på venstre side, omringet av trevegger og gulvbord.
 
Åsa Lund
Man kan reparere med betong så den blir glatt, men den vil nok ikke tåle belastning særlig bra. Fordel trykket med en dørkplate oppå i stedet.
 
  • Liker
aleklint
  • Laddar…
Du kan bil bort det som er løst og så bygge en form og støpe i.
Siden det ser ut til å være en sprekk oppover/høyre så er det ganske stor risiko for at det ikke blir så mye igjen.

Åsas forslag er ikke så dumt, det kan til og med være nok med en kryssfinerplate om det er lettere å finne og du ikke vil ha en ovn der.
 
  • Liker
aleklint
  • Laddar…
Åsa Lund
Plåt råtner heller ikke, om den blir liggende lenge :-)
 
  • Liker
aleklint og 1 annen
  • Laddar…
Takk for tipsene! tror jeg pynter den, og så legger noen slags plate på da. :)
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.