I min snekkerbod har jeg en støpt plate i det ene hjørnet, tror det har stått en ovn der før.
Nåvel, den har sprukket i det ene hjørnet, og jeg skulle gjerne fikse det. Hvordan gå frem for å få det til å holde? I den indre enden er det helt og fint. Tenkte å utnytte den til å sette tunge ting på.
Du kan bil bort det som er løst og så bygge en form og støpe i.
Siden det ser ut til å være en sprekk oppover/høyre så er det ganske stor risiko for at det ikke blir så mye igjen.
Åsas forslag er ikke så dumt, det kan til og med være nok med en kryssfinerplate om det er lettere å finne og du ikke vil ha en ovn der.