Hei!
Har lest litt i forumet om hvordan man reparerer en skorstein og det ser ut til å være forskjellige metoder avhengig av når den er bygget. Skal reparere hjørnet som dere ser på bildet og noen sprekker. Hva skal jeg bruke?
så vil jeg male den hvit. Hva skal jeg bruke for maling?