L Lillabus12 #1 Medlem · 1 innlegg 27 aug kl 23:25 Lillabus12 Medlem 1 innlegg 27 aug kl 23:25 #1 Takknemlig for tips om hvordan jeg best kan reparere ødelagt vegg. Puss(?) over soltørket tegl. Innendørs. #lage #pusse #pusset-vegg #vegg #vegger
Takknemlig for tips om hvordan jeg best kan reparere ødelagt vegg. Puss(?) over soltørket tegl. Innendørs.
P PerOF #2 Medlem · Stockholm · 479 innlegg 28 aug kl 06:20 PerOF Medlem Stockholm 479 innlegg 28 aug kl 06:20 #2 L Lillabus12 skrev: Takknemlig for tips på hvordan jeg best reparerer ødelagt vegg. Puss(?) over soltørket murstein. Innendørs.[bilde][bilde][bilde] Kanskje det går å reparere med leire? Om det virkelig er soltørket murstein. Kalkpuss legges på leire og blir hard og solid. "Husfix" er en slags sement som finnes i små forpakninger. Husfix blir litt seig og sprekker ikke. Sist redigert: 28 Aug 2026
L Lillabus12 skrev: Takknemlig for tips på hvordan jeg best reparerer ødelagt vegg. Puss(?) over soltørket murstein. Innendørs.[bilde][bilde][bilde] Kanskje det går å reparere med leire? Om det virkelig er soltørket murstein. Kalkpuss legges på leire og blir hard og solid. "Husfix" er en slags sement som finnes i små forpakninger. Husfix blir litt seig og sprekker ikke.