Min kjære mor har en gammel betongtrapp til døren til huset som har et trinn som er helt løst. Hun lurer nå på om det går an å fikse på en enkel måte, eller om man trenger å ta inn håndverkere som kan ordne det, eller til og med støpe en helt ny? Hun bemerket også at det var en liten glippe mellom trappen og huset, noe jeg tenker er normalt og kanskje til og med en bra ting?

Tanker og forslag?
 
  • Betongtrapp med løs trappetrinn ved grønn dør og blomster i metallbøtte. To turstaver står ved siden av potten.
  • En gammel betongtrapp med et løst trinn ved siden av en metallpotte med blomster og en svart dekorasjon. Det er en liten glippe mellom trappen og veggen.
Er det en løs bit eller har det løsnet en kakel?

Er det en løs bit så løft unna gjør rent, så bruker du noe mørtel for å "lime" fast den
 
nino nino skrev:
Er det en løs bit eller har det løsnet en kake?

Er det en løs bit så løft den bort gjør rent, så bruker du noe mørtel for å "lime" fast den
Hele nederste trinnet er helt løst.
 
Om hele stegklumpen er løs fra resten så kanskje det enkleste er å støpe en ny
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.