Hei!

Måtte rive ned den sponplaten som tidligere satt på en innervegg, og under var det både betong og gammel panel, litt hull og veeeeeldig ujevnt. Hadde gjerne unngått å sette opp en sponplate rett på, ville heller sette opp renoveringsgips (antagelig med lekter bak?) eller noe annet lurt. Kanskje bør vi helsparkle? Legger ved noen bilder så dere ser. Spørsmålet er egentlig; hvordan gjør man dette penest, enklest, relativt billig og selvsagt også holdbart?

Sannsynligvis blir det panel på alt, men ikke bestemt ennå…

Takknemlig for svar!

/Nybliven husägare
 
  • Revnet innvendig vegg med synlig gammel panel og betong, utsikt til kjøkken med hvite skap og tregulv.
  • Innvendig vegg med avskallet maling, gammelt panel og betong eksponert etter fjerning av sponplate, synlige ujevnheter og sprekker.
  • Rasert vegg med eksponert betong og gammelt panel, synlige hull og ujevn overflate, ved siden av et treverk og gulvbelegg.
Blir vel enklest å rette opp med litt lekter og så på med valgfritt skrivemateriale eller panel.
 
  • Liker
Ajct90
  • Laddar…
raveper raveper skrev:
Blir vel enklest å rette opp med litt lekter og så på med valgfritt skrive-/panelmateriale.
Takk! Det høres jo greit ut! Og jeg trenger ikke fylle igjen hull i steinen eller noe, bare å sette opp (og unngå å feste i hullene )?
 
Med mindre du tror at hele huset kollapser hvis du ikke gjør noe med det, er det nok ingen fare å bygge det inn.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.