Hei!
Måtte rive ned den sponplaten som tidligere satt på en innervegg, og under var det både betong og gammel panel, litt hull og veeeeeldig ujevnt. Hadde gjerne unngått å sette opp en sponplate rett på, ville heller sette opp renoveringsgips (antagelig med lekter bak?) eller noe annet lurt. Kanskje bør vi helsparkle? Legger ved noen bilder så dere ser. Spørsmålet er egentlig; hvordan gjør man dette penest, enklest, relativt billig og selvsagt også holdbart?
Sannsynligvis blir det panel på alt, men ikke bestemt ennå…
Takknemlig for svar!
/Nybliven husägare
Måtte rive ned den sponplaten som tidligere satt på en innervegg, og under var det både betong og gammel panel, litt hull og veeeeeldig ujevnt. Hadde gjerne unngått å sette opp en sponplate rett på, ville heller sette opp renoveringsgips (antagelig med lekter bak?) eller noe annet lurt. Kanskje bør vi helsparkle? Legger ved noen bilder så dere ser. Spørsmålet er egentlig; hvordan gjør man dette penest, enklest, relativt billig og selvsagt også holdbart?
Sannsynligvis blir det panel på alt, men ikke bestemt ennå…
Takknemlig for svar!
/Nybliven husägare
Klikk her for å svare
Lignende tråder
-
Kroatia - Bygningsingeniør krever 23cm støping mot eksisterende innervegg
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Bygge ny innervegg på eksisterende laminat/klikkgulv? Eller bør gulvet byttes først? (Ingen planer om å bytte ellers innen de nærmeste årene.)
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi -
Eksisterende Innervegg lydisolering
Byggematerialer & Konstruksjonsteknologi


