Hei vi har noen innervegger som har gips/ osb men ingen isolasjon i midten. Har dere noen erfaring med om lydene reduseres hvis man fyller dem med løsull? Hvilken type løsull er best for lyddemping?
A Aunty skrev:
Dessverre er det ingen plass til mer gips på noen av sidene. På den ene siden står en akkumulerings-tank i veien og på den andre siden en dør. Vil få bort høyttalerkasse effekten på noe..
det får du ikke.U Ulf1 skrev:
men blåse er heller ikke helt enkelt du får ta opp veldig mange hull i veggen som må fikses i etterkant får du garantert male om hele veggen.
Sier på at det ikke går å montere ekstra gips på den ene siden?
Hvordan mener du at en dør er i veien?
A Aunty skrev:
Gips er ikke et alternativ. det virker som cellulosa har bra lyd egenskaper. Og å lage hull i veggenes obenpå på flere steder er ikke et stort problem. Sparkler og dekker med lister etterpå.
Klikk her for å svare
