Hei,
Vet det finnes et antall lignende tråder men finner ikke noe som tilsvarer mitt problem.
Skal rive ut mitt gamle kjøkken og så inn med et nytt. Rev i dag ut kjøkkenvasken og fikk med meg halve veggen føltes det som. Vannledningene går i rommet bak (se andre bildet). Har dere noen tips om hvordan jeg reparerer dette? De nye benkene vil slutte omtrent der murblokken slutter.
Slik så det ut etter at jeg rev bort kjøkkenvasken. En løs murblokk

Her nedenfor er selve rommet innenfor med vannrør osv.

Vet det finnes et antall lignende tråder men finner ikke noe som tilsvarer mitt problem.
Skal rive ut mitt gamle kjøkken og så inn med et nytt. Rev i dag ut kjøkkenvasken og fikk med meg halve veggen føltes det som. Vannledningene går i rommet bak (se andre bildet). Har dere noen tips om hvordan jeg reparerer dette? De nye benkene vil slutte omtrent der murblokken slutter.
Slik så det ut etter at jeg rev bort kjøkkenvasken. En løs murblokk

Her nedenfor er selve rommet innenfor med vannrør osv.

Ser ut til å være en leilighet, rørene i veggen er nok avløpsrørene (stammene) og vann, oppover i huset, naboen har nok sitt kjøkken vegg i vegg med deg, så mure inn noen biter så blir det bra, (det skal være hull innenfor der) og litt puss for å jevne ut med.
Går bra med vanlig kalkmørtel.
Går bra med vanlig kalkmørtel.
Stämmer. Grannen har kök vägg i vägg. Får testa o se helt enkeltR rävlyan skrev:
Sist redigert:
Klikk her for å svare