Gammelt hus fra -58 med uinnredet kjeller. Fukt i yttervegger og langs gulvet.
Nå har jeg fått nok og gitt meg på dritten.
Vevdtapet, og opplektet kryssfiner (eller noe). Under der gips før betongveggen.
Etter å ha tatt ned vevdtapeten og kryssfiner har jeg gjort rent ned til betongvegg på yttervegger, så ser jeg at gipsen på innervegger er helt gulhvit av mugg og fukt så jeg river ned også dette, og fjerner alle lekter. Tanken er å få alt betongrent, og så pusse opp alle vegger.
Så.
Har jeg dummet meg ut nå eller tenker jeg riktig?
(Ingen som helst byggkunnskap bare generelt lesekyndig med et jævlar anamma)