Hei
Bor i et 70-tallshus med en u-trapp med repos som jeg ønsker å bygge om.
Jeg ønsker å fjerne alle spiler og lage et nytt rekkverk som står på vangestykket.
Hvor mye har spilene med holdbarheten på konstruksjonen?
Tenker da mest på spilene som sitter mellom det øvre og det nedre vangestykket.
mvh Tomas
Ingenting skulle jeg spontant si uten å se så mye fra bildet. Den øvre trappen hviler vel på reposen? Og den nedre sitter også fast i reposen?
Hei
helt riktig at den øvre trappen sitter fast både i overetasjen og på reposen.
Men trappen har 8 trinn så jeg tenkte om det ble litt svikt og knirk...