Nå er alle listene på plass, og vi har tapetsert hele trappen! Og i går fikk jeg endelig opp belysningen. To lamper på siden pluss led-lister under bildelistene på veggen. Blir ganske koselig belysning faktisk!
Deilig at det virkelig er klart. Eller ja, det er alltid noe "akkurat ja" som kommer til, men er skikkelig fornøyd!