Hei!

Oppdaget i dag at trappen til huset vårt begynner å se litt slitt ut, på undersiden. Har ikke sett spesielt nøye på den tidligere da den så ut til å være i god stand. Hvordan kan man gå frem for å fikse den?
 
  • Trapp ved inngang med slitt betong og metallrekkverk, en blomst i potte ved siden av og åpen treinngangsdør. 
  • Steintrapp med metallrekkverk ved inngang til hus, viser slitasje nederst. En blomsterpotte står ved siden av trappen.
  • Undersiden av en betongtrapp med sprekker og synlig armeringsjern.
  • Undersiden av en slitt husstrapp med synlige rustet stålstenger og sprekker i betongen.
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.