Hei.

Planlegger å renovere en mur som i dag er bygget med betongblokker lignende blokkene fra Våxtorp betong.
Tenkte å rive 2 rader og bygge opp igjen siden muren har sprukket langs denne skjøten.

Mitt spørsmål er om det fungerer å gjenoppbygge med Lecablokker i stedet, med tanke på kommende pussing av muren?
Kan man blande 2 forskjellige underlag på denne måten uten problemer?

Et annet spørsmål er om man trenger å armere mellom de forskjellige lagene? Muren er 4 rader høy

/Mikkey
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.