Har et gulv som skal reglaes opp og ventileres. For å ikke bygge så mye høyde og få plass med ventilasjonen hadde jeg tenkt meg 45x45 (lignende nivell). Har vanskelig for å finne lekter i 45x45 som er C24 klassifisert, vil C14 fungere med tette støtteplater/kiler (c/c 350)?

Fairlane
Om det funker eller ikke vet jeg ikke, men forstår jeg deg rett, at du skal ha trestender mot platen? Det er vel halve poenget å komme bort fra det?

Nivell kan vel bygge så lite som 15 mm så fra den aspekten er det jo også en tvilsom grunn. Dog blir din løsning kanskje billigere.

En annen tanke som spontant slår meg er om du får en god flyt med hele stendere liggende mot plater og undergulv.

Jeg kanskje misforstår noe.

Neida, tanken er å bygge opp med forsterkede vinkelbeslag / limte plastkiler.

Om det kan hjelpe din løsning så kan du legge et lag plast-garasje/balkonggulv først så får du din luftspalte som du deretter kan ventilere. Da kan du legge parkett eller valgfritt overflatelag deretter og har en konstruksjon som bygger minimalt i høyde

Gulvet er dessverre veldig ujevnt, har tidligere vært opplektet på nedstøpte bjelker.
Takk uansett!

Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.