Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 414 innlegg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7.414 innlegg
Du får absolutt ikke skru hverken i falsen eller gjennom taket da mister du hele poenget med å tette først.
Vanligst er at man bygger løst liggende oppå, men må man feste så kan man gjøre det i tilstøtende vegg eller så betaler man pappleggeren litt ekstra for å forberede noen innfestninger som man kan benytte, du trenger virkelig ikke skru fast hver regel.
Du kan kanskje løse noe kreativt med falsfester også men det har jeg ingen erfaring med.
Vanligst er at man bygger løst liggende oppå, men må man feste så kan man gjøre det i tilstøtende vegg eller så betaler man pappleggeren litt ekstra for å forberede noen innfestninger som man kan benytte, du trenger virkelig ikke skru fast hver regel.
Du kan kanskje løse noe kreativt med falsfester også men det har jeg ingen erfaring med.
Sist redigert:
Klikk her for å svare

