3.922 lest ·
19 svar
4k lest
19 svar
Regler loftseng
Medlem
· Blekinge
· 12 210 innlegg
Om du har en plan uventilert plate og legger madrassen oppå vil du få mugg.
Jeg kom over denne eldre diskusjonen og ønsket å legge til at jeg har hatt gode resultater med å bruke enkle ventilasjonskiler eller tynne lister under madrassen. De er billige og holder luften i bevegelse uten å heve madrassen for mye. Har noen her forsøkt å bore noen hull i selve platen for å øke luftstrømmen?
Medlem
· Blekinge
· 12 210 innlegg
Meg. Da jeg var student bygde jeg og vennene mine flere skybeds, også med perforerte plater. Jeg tror ideen din er like god, så lenge det ikke skaper bølger i madrassen.T Typografs skrev:I came across this older discussion and wanted to add that I’ve had good results using simple ventilation wedges or thin slats under the mattress. They’re cheap and keep the air moving without raising the mattress too much. Has anyone here tried drilling a few holes in the board itself to boost airflow?
Min beste skybed var hengslet og kunne foldes opp når mer plass under var nødvendig.
Jeg hadde samme utfordring med å velge noe solid som ikke ville ta opp hele rommet, og en køyeseng for barn https://www.coolkidsbed.com/product-category/bunk-bed endte opp med å være den enkleste måten å frigjøre gulvplass på. Jeg likte at noen alternativer hadde innebygde skrivebord og lagring, så jeg trengte ikke ekstra møbler. Prisklassen var også håndterbar, så jeg kunne fokusere mer på funksjoner enn på å strekke budsjettet.
Klikk her for å svare