Hei,
Jeg skal legge bjelkelag på gulvet i et eksisterende rom, vi skal heve gulvet cirka 18 cm. Tenkte å bruke 45x120 bjelker. I rommet ligger det gulvspon og det er gipsede vegger. Hvordan skal jeg feste bjelkene, er det nok å bruke vinkeljern? For i gipsveggene er det jo ikke så mye å feste i. Hva er "best practice"?