Er det samme avstand på reglene som gjelder når man setter opp gipsplater som spon?

/Magnus
 
Bob_the_builder
900-bredde pleier å bli kalt Ergo (produktnavn fra Gyproc) eller noe lignende. De er rett og slett mer ERGOnomiske å arbeide med. Ulempen er at man må regle tettere (c 450).
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.