Jeg ser etter stolpe/regel til gjerdet jeg skal bygge denne uken. Hadde tenkt å bruke 45x45. I prinsippet alt jeg finner er NTR-AB (ikke NTR-A) dog. Skal sette regelen i jordanker og deretter montere ferdige gjerdseksjoner.
Fungerer det med NTR-AB til dette eller trenger jeg å finne NTR-A? Tar gjerne imot en link eller pekepinn i riktig retning!
Fungerer det med NTR-AB til dette eller trenger jeg å finne NTR-A? Tar gjerne imot en link eller pekepinn i riktig retning!
Tenkte kjøre et slikt jordanker: https://www.k-rauta.se/produkt/jord...zW4WhBqbg2LsCTBf0B883xTdDfcdnnbMaAv0LEALw_wcB
Da tenker jeg at delen der stolpen festes er over jord. Korrekt?
Veldig basic spørsmål kan det virke som, men heller et spørsmål for mye enn for lite tenker jeg!
Da tenker jeg at delen der stolpen festes er over jord. Korrekt?
Veldig basic spørsmål kan det virke som, men heller et spørsmål for mye enn for lite tenker jeg!
Skulle like gjerne kunne hoppe opp til 70 x 70, tenker jeg. Ingen rariteter.
Gjerdet skal være rundt en uteplass ved min rekkeleilighet. Omtrent 2 x 3 x 8 meter i lengde. Gjerdet blir cirka 80 cm høyt, litt avhengig av hvor lavt ned på stolpen (dvs regeln) jeg fester det.
Gjerdet skal være rundt en uteplass ved min rekkeleilighet. Omtrent 2 x 3 x 8 meter i lengde. Gjerdet blir cirka 80 cm høyt, litt avhengig av hvor lavt ned på stolpen (dvs regeln) jeg fester det.
Rundt da støtter alt hverandre så holder piggene det bra.T Tariax skrev:
Klikk her for å svare