B bo-ca #1 Medlem · 75 innlegg 20 feb 2024 kl 20:59 bo-ca Medlem 75 innlegg 20 feb 2024 kl 20:59 #1 Jeg trenger en list på kanten til en lettbetongvegg, men når jeg prøver å skru, fester det ikke eller dårlig. Hvordan gjør jeg best? Føles ikke stabilt med verken litt grovere eller tynnere skrue. Mvh snekkeren #lettbetong #lekter #regler
Jeg trenger en list på kanten til en lettbetongvegg, men når jeg prøver å skru, fester det ikke eller dårlig. Hvordan gjør jeg best? Føles ikke stabilt med verken litt grovere eller tynnere skrue. Mvh snekkeren
M myrstack #2 Medlem · Stockholms län · 3 356 innlegg 20 feb 2024 kl 21:08 myrstack Medlem Stockholms län 3.356 innlegg 20 feb 2024 kl 21:08 #2 Egnet lettbetongplugg med skrue i riktig dimensjon. Essve bruker jeg selv i lettbetong og den griper godt.
Egnet lettbetongplugg med skrue i riktig dimensjon. Essve bruker jeg selv i lettbetong og den griper godt.
B bo-ca #3 Medlem · 75 innlegg 21 feb 2024 kl 08:40 bo-ca Medlem 75 innlegg 21 feb 2024 kl 08:40 #3 M myrstack skrev: Egnet lettbetongplugg med skrue i riktig dimensjon. Essve bruker jeg selv i lettbetong og den sitter godt Hei, jeg har prøvd å skru uten plugg. I andre vegger i huset pleier det å funke bra, men her er det porøst. Ok, jeg prøver med plugg så får vi se! Veggen er ca. 15 cm bred/tykk.
M myrstack skrev: Egnet lettbetongplugg med skrue i riktig dimensjon. Essve bruker jeg selv i lettbetong og den sitter godt Hei, jeg har prøvd å skru uten plugg. I andre vegger i huset pleier det å funke bra, men her er det porøst. Ok, jeg prøver med plugg så får vi se! Veggen er ca. 15 cm bred/tykk.