Holder på å lage rammeverket for den indre delen av "ytterveggene". Jeg har tenkt å lage rammeverk CC60 Stående. Jeg vil bruke OSB, og disse kan jeg montere liggende og skjøte over stenderne. Er det greit å montere stående 900 gips som da ikke vil ha kantene over stenderne? Tar OSB opp dette?

Alternativet er å lage rammeverk CC45. Hvis jeg gjør det, må jeg da forskyve skjøtene på OSB i forhold til gipsen?

Jeg kan ikke bruke 1200 plater, de går ikke å få inn /Øveretasje
 
Om du nå har 90 osb også iom du skriver at du ikke får opp større så må du jo likevel regla cc45 eller? Så forskyve gips og osb skjøten?

Beklager, så ikke at du skrev liggende osb, men uansett så er det greit at gipsskjøten ikke kommer over regler
 
  • Liker
mojjen
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.