Holder på å lage rammeverket for den indre delen av "ytterveggene". Jeg har tenkt å lage rammeverk CC60 Stående. Jeg vil bruke OSB, og disse kan jeg montere liggende og skjøte over stenderne. Er det greit å montere stående 900 gips som da ikke vil ha kantene over stenderne? Tar OSB opp dette?
Alternativet er å lage rammeverk CC45. Hvis jeg gjør det, må jeg da forskyve skjøtene på OSB i forhold til gipsen?
Jeg kan ikke bruke 1200 plater, de går ikke å få inn /Øveretasje