??? Jeg ville nok ikke lime et strykejern med noe, anta at limet smelter litt ved bruk... dripp dropp.
 
Det var akutt, men her kommer enda et svar:
Epoxi (d.v.s. 2-komponentslim) fikser plast for det meste. Dog ikke myke plaster.
 
Hei Yonna

Du har nok ikke polyetenplast i strykejernet ditt.

Polyeten tåler ikke høye temperaturer over 100 grader.

Du kan sikkert lime jernet ditt med limet du har kjøpt.

Skulle ikke limet feste, har du en plast som består av enten polyeten eller polypropen, disse er vanskelige å lime.

Har du en kar som har en loddebolt kan du prøve å smelte sammen plasten om dette går bra, om det er ETEN eller PROPEN plast.

Prøv å lime først.

Håper det funker og ja jeg er plasttekniker

Fredrik
 
Ikke bruk såkalt "SUPERLIM" (cyanoakrylatlim) da dette bare tåler temperaturer opp til 125 grader før det fordamper....(er ikke et strykejern varmere enn det?) ???
 
Ehm...dette var akutt i Januar....dere kan slippe det nå ;D
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.