Har i dag fått G4-3 rupanelplater levert. Jeg vet at kvaliteten kan være sånn passe, men av seks stykker har fire stykker et antall hull i seg som er cirka 4 cm store. Jeg har tidligere bestilt rupanel (ikke i plater) i samme kvalitet og da har jeg hatt større hull på et fåtall bord av 160m trelast.
1) er ovennevnte kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal ha takpapp på. Er det et problem med så store hull?