Har i dag fått G4-3 rupanelplater levert. Jeg vet at kvaliteten kan være sånn passe, men av seks stykker har fire stykker et antall hull i seg som er cirka 4 cm store. Jeg har tidligere bestilt rupanel (ikke i plater) i samme kvalitet og da har jeg hatt større hull på et fåtall bord av 160m trelast.

1) er ovennevnte kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal ha takpapp på. Er det et problem med så store hull?
 
  • Råspontsluckor med flere hull, omtrent 4 cm store, i treverket.
  • Råspontplanke med et rundt hull i midten, ca 4 cm i diameter, og mindre skader rundt hullet, fanget i naturlig lys.
alexander___ alexander___ skrev:
Har i dag fått G4-3 råspontsluker levert. Jeg vet at kvaliteten kan være så som så, men av seks stykker har fire stykker et antall hull i seg som er cirka 4cm store. Jeg har tidligere bestilt råspont (ikke i luker) i samme kvalitet og da har jeg hatt større hull på et fåtall bord av 160m virke.

1) er ovennevnte kvalitet ok for G4-3?
2) Jeg skal ha takpapp på. Er det et problem med så store hull?
Iofs tror jeg ikke du får problemer, men du kan jo reklamere dem og velge noen med færre hull: Det burde ikke leverandøren opponere seg mot?
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.