Rivd gästtoalett med synlige trevegger, betonggulv og radiator. Verktøy og plastrør på gulvet. Klar for gipsing og videre arbeid.

Tenkte å starte med gipsing i dag på den revne gjestetoalettet, men vil ha litt tilbakemelding på min tenkte fremgangsmåte så det ikke er noen store feil.

Tanken er å lime nedre del med PL 400 (betong) og skru i rupanelet på øvre del av gipsplaten, er det greit!? (tenkte på bevegelser mellom materialene)
Deretter må jeg nok dele platen på veggen rett frem for å få den inn, gjør jeg det best med en 50 cm høy bit nederst!?

Det skal flislegges etterpå.
 
er det i en kjeller?
 
Nei det er det ikke
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.