Hei,
Vi ønsker å bytte gulvet (har gulvvarme under) i gangen og legge moderne flisgulv. Lurer på hvordan vi skal gjøre med den delen under trappen? Bør man sage av bena i trappen og legge flis under?

• Trappetrinn over marmorert flislagt gulv i en gang, med fokus på området under trappen hvor nye klinker vurderes lagt.
Jeg hadde lagt rundt trappen er det marmor som ligger i dag?

Ja det hjelper vel ikke akkurat å sage av trappen, den må jo monteres bort om du skal kunne legge fliser under, vanskelig å skyve inn fix og fliser.

Andreas_kalmar Andreas_kalmar skrev:
Jeg hadde lagt rundt trappen er det marmor som ligger i dag?
Jeg tror det er marmor. Vi trenger å fjerne det som er i dag fordi platene er lagt i "ujevn" rekkefølge.

N Nadieh.b skrev:
Jeg tror det er marmor. Vi trenger å fjerne det som er der i dag fordi flisene er lagt i "ujemn" rekkefølge.
Hva mener du med ujevn rekkefølge?

T topmount skrev:
Ja det hjelper vel ikke helt å sage av trappen, den må jo monteres bort om du skal kunne legge fliser under, vanskelig å skyve inn fix og fliser
Hele trappen ser ut sånn. Det skal vi også renovere etter gulvet og bygge et förråd under. Er det bare det siste trinnet som trenger å monteres bort? Håpet på å slippe å montere trappen :)

• En trapp i tre og hvit, med teppebelagte trinn. Katt og klorestativ ved siden av trappen på et marmorgulv.
Skal du legge under trappen så må den bort men det er ingen mening med å gjøre så sitter dine gamle plater bra så er det bare å slipe til evt fugesprang og legge over

• Liker
Nadieh.b
  • Laddar…
N Nadieh.b skrev:
Jeg tror det er marmor. Vi må fjerne det som er i dag fordi platene er lagt i "ujevn" rekkefølge.
Jeg mener hvordan kan vi legge rundt trappen? De gamle vil synes ellers.

Ikke hele trappen bare rundt vangen dvs det som står på gulvet

• Liker
Nadieh.b
  • Laddar…
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.