Hei,
Renoverer kjeller og skal pusse vegger av lettbetong. Har spurt flere på min lokale Optimerabutikk om egnet type puss å bestille, men ingen vet hvilken som passer og de har ikke fått noe svar fra sine kontaktpersoner hos Weber ennå på grunn av ferie. Blir ikke klok av å skjønne det selv når jeg leser på deres hjemmeside. Skal få assistanse av min pappa til å pusse første uken i august så det begynner å haste. Noen som vet hvor mange lag og hvilken puss som er passende? Trenger man grunnpuss som f.eks. KC-puss innendørs? Målet er å få en pen og jevn overflate som på den allerede pussede veggen, se bilde. Og hvordan ville dere lagt pussen i vinduene? Steinskiven som stikker ut skal sannsynligvis bort!