Skal gi meg i kast med å pusse garasjen min til våren. Skal grunne det først med rødgrunn, så feste galvanisert pussnett. Deretter legger jeg på ca 15 mm utstokningsbruk-B i to omganger, er det tenkt. Det finnes jo noe som heter "filta" og det er den utfordringen jeg skal gi meg i kast med. Jeg vet at det kan være vanskelig for en amatør, men jeg vet at jeg klarer det. Jeg har ikke hastverk og det får ta den tiden det tar. Tenkte å ta baksiden av garasjen først til "det sitter i kroppen".
Har sett noen hus og murer her i nærheten og den pussflaten de har lyktes å få fram, ja, den er jammen meg suveren. Og det er tradisjonell pussing, ikke noe annet. Jeg så når de holdt på, men jeg burde jo ha stoppet og pratet litt.
Har sett at Finja har filtningsbruk, men Maxit kan jeg ikke finne noe hos.
Har sett noen hus og murer her i nærheten og den pussflaten de har lyktes å få fram, ja, den er jammen meg suveren. Og det er tradisjonell pussing, ikke noe annet. Jeg så når de holdt på, men jeg burde jo ha stoppet og pratet litt.
Har sett at Finja har filtningsbruk, men Maxit kan jeg ikke finne noe hos.
nei, ikke helt. men hvis du har svaret på det så fortell gjerne. jeg var litt uklar, det innrømmer jeg. jeg lurer mest på hva slags mørtel disse guttene brukte, på husene og murene som ble så utrolig fine. jeg snakket jo aldri med dem, ellers hadde jeg spurt. selvsagt var de utrolig dyktige til å få til en fantastisk fin og jevn overflate, så det avhenger selvfølgelig ikke bare av mørtelen, det skjønner jeg. men jeg har lurt: hva kan det ha vært for mørtel? det er spørsmålet.
mvh
mvh
Klikk her for å svare