Hei!
Trenger all hjelp jeg kan få med vår trapp som er den styggeste jeg har sett. Kan jeg pusse denne? Det er et lite hull på ene siden men ellers er den hel.

Trenger jeg armering?
Må jeg fjerne flisene? (virker unødvendig)
Primer først antar jeg?
Er det bare å legge på mørtel deretter?
Hvordan gjør jeg mellom trinnene? Må jeg ha en planke som holder mørtelen på plass mens det herder eller kan jeg bare pusse på?

Mange spørsmål, håper noen kan hjelpe meg.
Har noen andre tips til måter å fikse opp på, er det velkomment.
 
  • Utvendig trapp i mur, dekket med rødbrune fliser, med sorte rekkverk på begge sider. Flisene er litt flekkete, og det er et lite hull på venstre side.
Sist redigert:
Du mener at du vil pusse på klinkeren?
Hvis det er så, så er det enkle svaret nei.
Det vil ikke feste, og det er ikke vanlig å ha puss på gangflater.
I ditt tilfelle ville jeg definitivt fjerne klinkeren og deretter legge ny klinker.
 
Ok, vurderer å kle den i tre også men det blir kanskje glatt
 
Bile bort flisene og støp en tynn sats med for eksempel webers overflatebetong. Fungerer ned til 10 mm.
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.