Hei!

Jeg har en frilagt teglvegg som er ca. 60-70 cm bred og kanskje 2,5 meter høy. Jeg tror det er sementmørtel som har vært pusset utenpå teglsteinen tidligere. Ca. 2 cm tykt lag.
Nå lurer jeg på hva som er enklest og best hvis jeg vil skjule teglsteinen igjen. Gipsplate? sementmørtel? eller annen form for mørtel?
Hvis mørtel er det som er best, trenger man å lage en form eller kanskje armere for at det skal feste bra? Og være sikker på at det blir sittende. Eller er det bare å "smøre på"?

/Jonas
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.