Hei!
Vårt nyinnkjøpte hus var pusset fra starten og deretter på 60-tallet utbygd med tegl på de nye delene. Vi gjorde slik at vi slettpusset det teglsteinsdekte og deretter sprøytet vi hele huset med fargepigment i pussen. Ble strålende! Kostet ikke mye heller. Ta kontakt hvis du vil se bilder av før/etter.