Tenkte bygge igjen en atrium gård midt i huset og bygge et lite mini hus oppe på vårt enplans hus.
Tenkte bygge "moderne". I den stilen som tak kantene i gamle huset allerede har. Altså uten takutstikk.
Hvordan ser konstruksjonen med luftspalte osv ut med denne "moderne" løsningen?
Stommene skal bestå av:
Vegg: 45x170 + 45x45
Tak: 45x220
Stående komposittpanel.
Slik tenkte jeg meg overkanten
Lignende tilbygg med takutstikk
Noen som har noen erfaring?
