Tenkte bygge igjen en atrium gård midt i huset og bygge et lite mini hus oppe på vårt enplans hus.

Tenkte bygge "moderne". I den stilen som tak kantene i gamle huset allerede har. Altså uten takutstikk.

Hvordan ser konstruksjonen med luftspalte osv ut med denne "moderne" løsningen?

Stommene skal bestå av:
Vegg: 45x170 + 45x45
Tak: 45x220
Stående komposittpanel.

Slik tenkte jeg meg overkanten
Moderne hjørne av bygning med grå komposittpanel og flatt tak uten utspring, med blå himmel i bakgrunnen.

Lignende tilbygg med takutstikk Liten, moderne utvidelse på taket av et enplanshus uten takutstikk, med store vinduer og grå veggpaneler.

Noen som har noen erfaring?:rolleyes:
 
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.