Hei. Vet ikke om det er riktig forum. Det er sånn at mine foreldre byttet vinduer i huset i vinter. Etter at snøen forsvant, begynte ett av trinnene på utetrappen å "flasse". Det er på forkanten, og steinen slipper mer og mer, sanden synes mer.

De som monterte vinduene brukte trappen som støtte, men det var ikke mye. Har tatt det opp med dem som byttet vinduene. Han kom og så på trappen.

Ifølge ham er det feil på trappen fra før. At den har blitt reparert tidligere (mine foreldre har bodd i huset i 16 år uten å vite om det).

Han nevnte at det har kommet inn fukt under trappen, og at det finnes noe "finsand" som har tatt til seg fukten. Den fukten har gått under trappen, og det har begynt å sprekke når det har blitt kaldt. Vet ikke om det stemmer. Ifølge ham er det mange som har blitt rammet av samme problem.

Synes det er merkelig at det oppstår akkurat etter at de holdt på ved trappen? Mine foreldre har jo tross alt bodd der i 16 år.

Så jeg vet ikke om det er de som har skadet trappen, eller om hans teori stemmer? Finnes det andre som har blitt rammet av samme problem?

Går det an å reparere trappen?

Sist redigert:
Klikk her for å svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.