Er det noen som har en omtrentlig prisopplysning på Leca-kuler i "storpack", altså når man blåser kulene?
Vi må fylle opp bak vår sokkeletasje når det er klart, og det er litt trangt å få inn en gravemaskin, så Leca-kuler kanskje skulle kunne være et alternativ om det er en rimelig pris på dem.
Finnes det for øvrig noe som taler imot å fylle opp mot et hus med leca-kuler?
Vi må fylle opp bak vår sokkeletasje når det er klart, og det er litt trangt å få inn en gravemaskin, så Leca-kuler kanskje skulle kunne være et alternativ om det er en rimelig pris på dem.
Finnes det for øvrig noe som taler imot å fylle opp mot et hus med leca-kuler?
Jeg har samme problem men har også et fjell. Jeg kjører 1800-talls modellen kjører med kjerre 60 stk i dag á 110 liter, men sterk blir man.
Kan man ikke få opp en Bobcat de pleier å kunne gå inn litt her og der.
Skal du fylle mot huskroppen eller bare på tomten?
Kan man ikke få opp en Bobcat de pleier å kunne gå inn litt her og der.
Skal du fylle mot huskroppen eller bare på tomten?
En veldig god idé. Da leca er suveren med tanke på drenering.
Vi bruker ofte leca når vi fyller igjen mot nylagte vegger på jobben. Er også bra å støpe på, hvis man legger en markduk mellom lecaen og armeringen..
Til spørsmålet, jeg googlet litt og fikk blant annet opp denne siden: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Vi bruker ofte leca når vi fyller igjen mot nylagte vegger på jobben. Er også bra å støpe på, hvis man legger en markduk mellom lecaen og armeringen..
Til spørsmålet, jeg googlet litt og fikk blant annet opp denne siden: http://www.alltimark.se/Category.aspx?mode=1&hid=17&id=34
Oi, det kommer jo an på hvor mye man har gravd ut for veggen, og hvor mye som skal fylles tilbake. Jeg har selv ingen anelse om hvor mye det pleier å koste, jeg bare jobber, og de på kontoret tar seg av resten
Vi pleier å kjøpe direkte fra Leca, da kommer de med en containerbil og slange. Og så pumper/blåser det på plass. Men det er kanskje mer avansert for deg? Men prøv å ringe dem og spørre, du får kanskje bedre pris om man kjøper mye?
Klikk her for å svare